21. Mart 2019
ISH 2019 – Yeni renkler, biçimler ve geleceğin banyoları için kolaylıklar
Duravit, bütüncül banyo tasarımının zirvesini sergiliyor
Yenilikçi banyo tasarımları, enerjide verimlilik sağlayan ısıtma ve havalandırma teknolojileri ve yenilenebilir enerji alanlarında dünyanın önde gelen sektör fuarı ISH, 11-15 Mar 2019 tarihleri arasında Frankfurt’ta düzenlendi. Bu yılki etkinliğe, hemen hemen yarısı Almanya dışından gelen, yaklaşık 190.000 ziyaretçi katıldı. Duravit AG, yeni ürünlerini 1.100 metrekarelik standında sergiledi. Şirketin sergilediği yeniliklerin başında sieger design işbirliğinde gerçekleştirilenler ve mevcut serilerin arasına katılarak geleceğin banyo tasarımlarına damga vuran renk, biçim ve kolaylıklar geliyor.
Standda Salı ve Perşembe günleri arasında çok sayıda aktivite gerçekleşirken, Pazartesi ve Cuma günleri biraz daha sakin geçti. Fuarın toplam ziyaretçi sayısında bu yıl değişiklik olmadı, ancak etkinlikteki konuşmaların yüksek kalitesi devam etti. Bu yılki ISH’in ortağı olan Fransa’dan orta düzeyde katılım gelmesi sürpriz oldu.
Duravit AG CEO’su Frank Richter, “Hem içeriden, hem dışarıdan muhataplarımızla son derece iyi görüşmeler gerçekleştirdik. Yeni biçimler, dikkatle kombine edilen renkler ve kaplamalar ve konfor artıran yeniliklerle, tasarım ürünü banyoların genel tasarımına odaklanıyoruz. Müşterilerimiz, özellikle yeni Viu serimiz, Happy D’deki yenilikler ve yeni duşlu klozetimiz SensoWash Starck’tan övgüyle söz etti. ISH, Duravit açısından markanın gereğince tanıtılabilmesi için en önemli uluslararası platformlardan birini teşkil ediyor. Fuarda yeniliklerimize aldığımız pozitif geri dönüş ve kendimizi tutarlı, sağlam ve çağdaş bir şekilde tanıtmamız sebebiyle çok sayıda övgü aldık. Kendimizi ortaya koyma biçimimiz, örneğin showroom’larda Duravit ürünlerinin nasıl sergileneceği gibi konularda perakendecilere ilham veriyor” dedi.
ISH 2019 başarılı geçerken; fuarın uluslararası boyutunu ve Almanya’dan ve Almanya dışından sektör aktörleri, perakendeciler, mimarlar ve proje geliştiriciler açısından cazibesini koruması amacıyla Duravit de fuar konseptini bir bütün olarak geliştirmeye devam ediyor.
Standda Salı ve Perşembe günleri arasında çok sayıda aktivite gerçekleşirken, Pazartesi ve Cuma günleri biraz daha sakin geçti. Fuarın toplam ziyaretçi sayısında bu yıl değişiklik olmadı, ancak etkinlikteki konuşmaların yüksek kalitesi devam etti. Bu yılki ISH’in ortağı olan Fransa’dan orta düzeyde katılım gelmesi sürpriz oldu.
Duravit AG CEO’su Frank Richter, “Hem içeriden, hem dışarıdan muhataplarımızla son derece iyi görüşmeler gerçekleştirdik. Yeni biçimler, dikkatle kombine edilen renkler ve kaplamalar ve konfor artıran yeniliklerle, tasarım ürünü banyoların genel tasarımına odaklanıyoruz. Müşterilerimiz, özellikle yeni Viu serimiz, Happy D’deki yenilikler ve yeni duşlu klozetimiz SensoWash Starck’tan övgüyle söz etti. ISH, Duravit açısından markanın gereğince tanıtılabilmesi için en önemli uluslararası platformlardan birini teşkil ediyor. Fuarda yeniliklerimize aldığımız pozitif geri dönüş ve kendimizi tutarlı, sağlam ve çağdaş bir şekilde tanıtmamız sebebiyle çok sayıda övgü aldık. Kendimizi ortaya koyma biçimimiz, örneğin showroom’larda Duravit ürünlerinin nasıl sergileneceği gibi konularda perakendecilere ilham veriyor” dedi.
ISH 2019 başarılı geçerken; fuarın uluslararası boyutunu ve Almanya’dan ve Almanya dışından sektör aktörleri, perakendeciler, mimarlar ve proje geliştiriciler açısından cazibesini koruması amacıyla Duravit de fuar konseptini bir bütün olarak geliştirmeye devam ediyor.